instagram

Nude to Instagram, here comes Chrissy Teigen.
  • -
  • Vote
  • -



Late in the afternoon June 29, Chrissy Teigen posted a topless shot of herself to her Instagram. It was not her first and it probably won't be her last.

Her last attempts at beating the Instagram standard of excellence were taken down shortly after she put them up on the public account. Sadly, this one was no different.

Luckily for you, we took a screen shot of it.

Unluckily, we had to edit it because of ethics.



She goaded her follows by adding yet another picture of the comments.

I can't stop laughing #thatbabyfuckedupmybodybutsowhat #nobaby

A photo posted by @chrissyteigen on



She's probably just trying to make everyone's Monday just a little better.


Literally hanging out while shooting next year's Central Intelligence, Dwayne Johnson and Kevin Hart shot competing Instagram videos in a charming on set peek.

Considering that Kevin Hart almost killed The

central intelligence,Dwayne Johnson,instagram,the rock,kevin hart
View List
  • -
  • Vote
  • -
mocking,jokes,P Diddy,instagram,kettlebell,arrest,50 cent
Via: 50cent
  • -
  • Vote
  • -


So now I guess Instagram is where rapper beef is born.

The news broke June 22 that P. Diddy was arrested for allegedly assaulting a UCLA coach with a kettlebell. Shortly after 50 Cent took to Instagram to post some chiding pictures and videos of the arrest.



Then, after it came out Diddy would be charged with creating a making a terrorist threat:

Now they are going to far puffy ain't no Damn terrorist. LMAO 😆SMH #EFFENVODKA #FRIGO #SMSAUDIO

A video posted by 50 Cent (@50cent) on



Apparently, there were other, more on the nose, posts about the arrests, but Fiddy deleted them. The Huffington Post got the explanation.

50 Cent explained why he took the post down: As soon as Diddy was formally charged, "that's when it stops being funny."

"When it's happening and it's like, 'What? What happened?', I'm getting it like everyone else is getting it and just making fun of the situation," 50 said. "But when it gets to him actually being charged with something, you pump the brakes a little bit and see what happens with his actual case."

Despite the social media mockery, 50 added that as a parent, he understands Diddy wanting to protect his son against what he perceived as unfair treatment.



Way to try to keep it classy 50, but the damage might have already been done.

Here's a fun story to start your week off... I'm driving to set in my pick up truck - music blasting - I'm singing away like I'm having a one man party in my truck - then I hear a loud BANG. What the hell..? Look in my rear view and see I sideswiped another pick up that was parked in the street and destroyed the side mirror. First thing I thought was, "Aw shit.. someone's not gonna be happy..". I flipped a U-turn and drove back to scene. Just as I got out of my truck a guy was walking across the street to his truck. I said "Sir, is this your truck?". He stopped and stared at me for a good 5 seconds, looked around his neighborhood, looked back at me and "Yes it is. Why?". I said "Well, sorry to tell ya I sideswiped it and knocked the hell outta your mirror and may have done even more damage. You give me your info and I'll leave you mine and I'll take care of everything". He stared at me again, cocked his head sideways and said.."Uhhh.. Are you The Rock?". I said "Yup". He broke out into a huge smile and said "Wow, this is gonna be an awesome story!". I started belly laughing at that, then he started laughing and before you know it we're both standing in the middle of the street pointing to his mirror and laughing like two ol' crazy buddies. I checked back in with him a few days later and he refused to accept any money and said he fixed the damage himself. Want to thank Mr. Audie Bridges of Wakefield, Mass. for being so cool about the whole thing. Life is funny cause you never know who you're gonna run into... and sure as hell never know who's truck you're gonna sideswipe while driving to work.

A photo posted by therock (@therock) on

Via: therock
  • -
  • Vote
  • -


We all hope Dwayne Johnson's Instagram account is an accurate representation of the man. For all the side-swiping he's doing on the harmless cars of Massachusetts, he steps up his gentleman wiles and takes responsibility for all the damage he causes.

Hittin' cars and makin' friends.


This week, a fan-made video brought back to light the confusion of whether Bryce Dallas Howard and Jessica Chastain are really separate people or just one entity with slightly different interchangeable faces.

The two actors, one was Oscar-nominated for Zero Dark Thirty and one won an MTV Movie Award for Best Fight Scene in The Twilight Saga:Eclipse, took to social media to put a final end to this eternal question.

instagram,Jessica Chastain,Bryce Dallas Howard,different people
View List
  • -
  • Vote
  • -
Back to Top